آش پشت پاي وكلاي اصلاح‌طلب
زبان دراز بي سواد
نظر به ختم به خير مجلس هشتم و اعلام«شروط» اصلاح‌طلبان و ناله سرد و قاطع طرف مقابل زبان‌دراز پيشنهاد مي‌كند حال كه اصلاح طلبان فرصت:«تنور داغ كردن» چه رسد به «نان پختن»در انتخابات را پيدا نكردند در پي حضور كم فروغ در اين دوره اخير !! به خاطر تو سري خوردن‌ها از طرف مقابل لااقل با پختن آش پشت پا حركتي از خود نشان بدهند تا دولت محترم هم آن« تره هايي كه براي بعضي از مصوبات خرد نكرده» در اين آش بريزد و آن هم يك بيانيه ديگر در محكوميت وقايع گذشته براي پياز داغ و تزيين روي آن بريزند همچنين وكلاي بي طرف هم مي‌توانند كمافي‌السابق ‌كشكي! بسابند و بدين ضيافت روي آرند !!
البته غصه نخورند كسي پيدا مي‌شود كه جاي خالي آنها را در هيات رييسه و كميسيون‌ها پر كند و كميته‌هاي تحقيق و تفحص هم بدون حضور پر رنگ آنها گزارش تهيه خواهند كرد! نگران نتيجه‌اش هم نباشند. البته از اين آش اگر به موكلان نرسد لااقل خودشان كمي گرم مي‌شوند.
راستي حيف شد كه.. .. نشد ؟!! بي ادبي است ببخشيد چون مقاله بايد با شعر ختم شود و ارادتمند هم سوادي ندارد كه شعر بسرايد نگاه كردم ديدم بغل دستي ام نوشته بود با اين وضع و جهت حفظ آبرو « عدمتان به ز وجود »
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا